2011年2月13日星期日

撳錢

 
很久沒有一個電視節目令到我看得咁投入。為了這個節目,我差不多夠鐘就準時回家。為了這個節目,我全家總動員,一個就負責撳制,一個就負責監察Facebook及newgroup群組,兩手準備去「應付」這個節目。
究竟這個是什麼節目可以令到我再寫久違了既博客,真係不吐不快?
這個節目就是Now全新既電視遊戲節目 – 撳錢。撳錢究竟有什麼吸引?吸引既地方除了每晚都有機會贏得十萬蚊之外,另外就係可以全家人一齊搵答案,一齊投入玩這個遊戲。我贏過未?我都想呀!不過次次都係輸在第四條度,其他我完全識得答哂的!不過其實都唔係我見識廣博,而係現在是一個Web 2.0的世代,很多事情都是靠網絡力量,找答案要靠Google,唔識就要上Facebook或Newsgroup問人攞意見。一個人力量有限,但集眾人之力當然勝過十個諸葛亮啦!希望可以有機會贏到啦!
希望在明天,所以現在每晚都要十時半前返到屋企,唔OT啦!

沒有留言: