2010年8月10日星期二

人算不如天算

來十分之好學,趁有「假期」就不斷學野。本來機會難得應該去一去旅行出去玩下,但很多野人算不如天算,唔係話plan好左就一定沒有問題,有太多太多唔係你想點就點。好似「梅t菲理論」,要出錯就一定有機會出錯。唔係你以為一齊都check清楚就唔會錯,什麼事都有出錯的可能。所以我相信世事沒有完美的,唯有盡可能做到最好。亦都因為咁,所以從前讀審計時就知道Auditor係唔會保証盤數係完全沒有錯的。Auditor只可以俾material assurance既意見,因為知道世事係沒有100%完美的。
小時候都會想下究竟長大後會做什麼?「我的自願」相信大家小時候都一定會係中文堂作過以上題目,而我最想做就係做一個足球員。當時在想如果日日都可以踢我喜歡的足球你話係一樣幾咁正既事。不過現在想來做不到,都未嘗唔係好事。
我自己踼波其實都幾咁野火。

沒有留言: